Zapraszamy dzieci na zajęcia „Gimnastyka Sensosmyka” – wyjątkowe spotkania, które dostarczają odpowiednich bodźców do ośrodkowego układu nerwowego poprzez zabawę i ruch. Podczas zajęć angażujemy całe ciało dziecka oraz wszystkie zmysły: równowagi, propriocepcji (czucia własnego ciała), dotyku, wzroku, słuchu i węchu.

  • Zabawy ruchowe: Różnorodne gry i ćwiczenia, które stymulują rozwój motoryczny i sensoryczny dzieci.
  • Stymulacja zmysłów: Zajęcia są zaprojektowane tak, aby angażować wszystkie zmysły dziecka, wspierając jego rozwój sensoryczny.
  • Angażowanie całego ciała:  Zróżnicowane aktywności ruchowe pomagają rozwijać koordynację i świadomość ciała.

Korzyści płynące z udziału w zajęciach Gimnastyka Sensosmyka:

  • Rozwój motoryczny: Poprawa koordynacji ruchowej, równowagi i zdolności motorycznych.
  • Stymulacja sensoryczna: Zajęcia dostarczają bodźców sensorycznych, które wspierają rozwój układu nerwowego.
  • Integracja zmysłów: Dzięki różnorodnym ćwiczeniom dzieci uczą się lepiej integrować i wykorzystywać swoje zmysły.
  • Radość z zabawy: Zajęcia są pełne zabawy i radości, co sprawia, że dzieci chętnie w nich uczestniczą.

 

Zajęcia grupowe dla dzieci od 3 do 7 lat.

Harmonogram zajęć:
Grupa 3-4 l.
poniedziałki 15.45 -16.30

Grupa 3-4 l.
poniedziałki 16.30 -17.15

Grupa 5-7 l. 
poniedziałki 17.15 – 18.00

Sala Kameralna, Parter

Cena:
60 zł/m-c lub 48 zł/m-c (rabat z kartą Rybka)

ZAPISY OD 1 SIERPNIA 2024 r.


Zapoznaj się z dokumentami:

REGULAMIN ZAJĘĆ GRUPOWYCH 2024/25

KALENDARZ ZAJĘĆ 2024/25

Magdalena Pachucka

Prowadząca: Magdalena Pachucka – Terapeutka SI, oligofrenopedagożka, terapeutka ręki oraz nauczycielka w przedszkolu specjalnym. Posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi na różnym etapie edukacji oraz rozwoju, wspierając ich w osiąganiu pełnego potencjału. Z zamiłowania instruktorka sportu, co dodatkowo wzbogaca jej podejście terapeutyczne o elementy aktywności fizycznej. Pełna pasji i empatii, otwarta na nowe wyzwania oraz innowacyjne metody pracy. Skoncentrowana na indywidualnych potrzebach każdego dziecka, tworzy wspierające i motywujące środowisko, sprzyjające wszechstronnemu rozwojowi.