Relaks – joga poranna i wieczorna.

Ćwiczenia rekreacyjne dla starszych i młodszych. Łagodzą napięcia, poprawiają koncentrację, samopoczucie i pobudzają kreatywność. Pomagają obniżyć poziom stresu, sprzyjają poczuciu równowagi i komfortu. Czas poświęcony własnemu ciału i umysłowi wycisza, korzystnie wpływa na wyobraźnię i wspiera rozwój.

 Joga ukierunkowana jest na poszukiwanie łagodności w ruchach, troski o miękkość i elastyczność, bez forsowania się, bez ambicji, bez nadwyrężania mięśni, z akceptacją  własnego ciała i własnych możliwości w TYM właśnie momencie….

Niechaj to, co potrzebuje wzmocnienia zostanie zaktywizowane, by to co jest zbyt napięte, przemęczone, mogło się rozluźnić.

Ważny jest nie tylko cel, jakim jest wykonanie konkretnej asany, ruch, który prowadzi do danej pozycji, ale przede wszystkim odczuwanie ciała i sposób jej wykonania…

JAK REAGUJE CIAŁO? Gdzie się napina? Jakie potrzebne jest tempo i zakres, aby czuć się dobrze w danej asanie? To są ważne pytania i na nie szukamy odpowiedzi podczas praktyki JOGI.

W zajęciach mogą uczestniczyć zarówno osoby, które już wcześniej zetknęły się z jogą, jak również te początkujące każda z osób wykonuje asany we własnym tempie i według własnych możliwości.

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE do każdej osoby jest możliwe dzięki kameralnej atmosferze i małej grupie (max 10 osób).

CO ZYSKUJESZ dzięki takiemu podejściu?

Podczas praktyki jogi odczuwasz i oddziałujesz na wszystkie części ciała, rozciągając i tonizując mięśnie. Następuje poprawa krążenia, a kręgosłup i stawy utrzymywane są w funkcjonalnej ruchomości. RELAKS usunie napięcie i przyniesie odpoczynek całemu ciału. Wszystkiego czego potrzebujesz do praktyki przez ten czas jesteś Ty sam/a.

CO MOGĄ DAĆ CI ZAJĘCIA  JOGI?

– odprężysz się i zregenerujesz siły

– wzmocnisz ciało i wyciszysz umysł

– uwolnisz zbędne napięcia

– doświadczysz swojego ciała

– wsłuchasz się w rytm oddechu

– będziesz miał/a możliwość poznać czym jest joga lub pogłębić praktykę, jeśli już wcześniej ćwiczyłaś/eś

Relaks 50+ (joga poranna)
grupa wiekowa: od 50 lat. <- Spotkanie organizacyjne 3 września 10:30
zajęcia: Wtorki, 10:30 – 11:30, Sala Kameralna
opis zajęć: Rozciąganie i wzmacnianie: ćwiczenia oddechowe przy muzyce, relaksacja, poprawa kondycji i sprężystości ciała, odzyskanie witalności i odprężenie. Tonizacja kręgosłupa,narządów wewnętrznych i poprawa ogólnej sprawności ciała poprzez proste i świadome ćwiczenia, joga twarzy.
Prowadząca: Elwira Zembrzuska
Cena: 30 zł/m-c, wejściówka: 10 zł

Relaks (joga wieczorna)
grupa wiekowa – młodzież i dorośli: od 16 lat. <- Spotkanie organizacyjne 4 września 19:00
zajęcia: Środy, 19:00 – 20:30, Sala Kameralna
opis zajęć: Ćwiczenia rozciągające z elementami jogi, oddechowe, relaksacja, poprawa kondycji i sprężystości ciała, odzyskanie witalności i odprężenie, tonizacja kręgosłupa, narządów wewnętrznych i poprawa ogólnej sprawności ciała poprzez proste i świadome ćwiczenia, joga twarzy.
Prowadząca: Elwira Zembrzuska
Cena: 80 zł/m-c, wejściówka: 30 zł

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem uczestniczenia w zajęciach, zasadami opłat. 

Uwaga, w przypadku korzystania z karnetu, zostajecie Państwo automatycznie dodani do system naliczającego opłaty ratalne za zajęcia w systemie rocznym. Zatem w przypadku chęci rezygnacji z zajęć lub przejścia ponownie na system płatności „wejściówki” – zgodnie z naszym regulaminem należy złożyć pisemną rezygnację.

Przyda Ci się: wygodny strój, ewentualnie kocyk do przykrycia podczas relaksu.

Jeżeli lubisz swoją matę do ćwiczeń również weź ją, ale dom kultury udostępnia również takie maty.

Kilka słów więcej.

Jogę prowadzi: Elwira Zembrzuska

68834861_10213986435086405_4183979529980608512_o

2006 – 2008 Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu (Specjalność – Techniki relaksacyjne)

2005 – kurs instruktora rekreacji ruchowej specjalność – ćwiczenia psycho-fizyczne (joga)

1998 – 2003 Akademia Sztuk Pięknych (Wydział Edukacji artystycznej)

Od 1998 r, praktykuje jogę. Z głównego kierunku wykształcenia jest artystą plastykiem, jednak po drodze zainteresowała się jogą i jej filozofią.

Jogi uczyła się jako asystentka swojej instruktorki Kornelii Popek od 1998 roku, ale po drodze miała również okazje spotkać, oraz uczyć się od innych instruktorów, m.in. prof. Lesława Kulmatyckiego, Marii Stróżyk i innych, których spotkała i na kursie instruktorskim, i później na studiach podyplomowych: techniki relaksacyjne we wrocławskim AWFie, oraz różnego rodzaju warsztatach.

Przez cały czas poszerza praktykę jogi oraz wiedzę na ten temat. Od 2005 r. prowadzi zajęcia z dorosłymi i z dziećmi.

Ukończyła w Poznaniu w roku 2005, kurs, na którym otrzymała tytuł instruktora Rekreacji Ruchowej: fitness- ćwiczenia psychofizyczne – specjalność – joga (legitymacja instruktora nr 17/175/I/R/2005).

Później ukończyła studia podyplomowe w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na kierunku techniki relaksacyjne.

Praktyka jogi, według której prowadzi zajęcia, to joga, która jest nakierowana na poznanie własnego ciała, oraz przede wszystkim na rozwijanie umiejętność relaksacji i wewnętrznego wglądu, spokoju oraz poznawanie siebie.

„Po wielu latach doświadczeń u boku mojej nauczycielki, oraz własnej praktyki nauczyłam się, że wygimnastykowane zdrowe ciało, to nie wszystko, w związku z tym, staram się w swojej praktyce kłaść nacisk na umiejętność odpoczynku, relaksacji, którą można wyćwiczyć i stosować nawet w bardzo trudnych i stresujących warunkach, jakie serwuje nam obecny styl życia, a która w dalszej kolejności skutkuje samorozwojem i uzdrawianiem na wielu poziomach życia.

Studiując oraz uczestnicząc w wielu warszatatch miałam doświadczenia zarówno z jogą B.K.S. Iyengar i jego metoda, jogą Sivananda i innymi metodami mniej popularnymi w Polsce, jak każdy instruktor wyrobiłam sobie swój sobosób pracy, który stale rozwijam.”

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s